نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
حجت الاسلام سید علی خمینی: تنها با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم انقلاب را به جهان صادر کنیم


تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی خمینی پنجشنبه شب در جمع مردم خانوک گفت: در جامعه اسلامی زیبنده نیست که فساد اقتصادی وجود داشته باشد و باید با هر مسئولی در هر مقامی که دست به اختلاس می زند به صورت جدی برخورد شود.

وی ادامه داد: برخورد قاطعانه در این خصوص ریشه مفاسد اقتصادی را خشکانده و باعث می شود اعتماد مردم به مسئولین افزایش یافته و احساس امنیت در کشور تقویت شود.

فشارهای اقتصادی بنیان اعتماد مردم را متزلزل می کند/کاهش نرخ تورم از اقدامات خوب دولت

فرزند یادگار امام خمینی( ره) از جمله اقدامات مطلوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید را کاهش نرخ تورم عنوان و تصریح کرد: فشارهای اقتصادی باعث می شود که بنیان اعتماد مردم متزلزل شود.

نوه امام خمینی( ره) با اذعان به این نکته که مردم برای آب و نان دست به قیام نزدند افزود: مردم خواهان عدالت اجتماعی و کاهش فقر بودند و مردم خواهان این هستند که در جریان تصمیمات قرار گیرند و امام راحل( ره) نیز مردم را در جریان امور قرار می دادند.

حجت الاسلام خمینی مسئولان باید خود را خادم مردم دانسته و فکر نکنند که از مردم جدا هستند، تصریح کرد: مسئولان باید حل مشکلات مردم را در راس امور خود قرار داده و برای این منظور تلاش کنند و زمانی یک حکومت می تواند موفق باشد که در راستای فقرزدایی و اشتغالزایی حرکت کند.

مسئولان به شعارهای خود عمل کنند/ مطبوعات باید آزاد باشند

فرزند یادگار امام خمینی( ره) با تاکید بر این نکته که مردم باید در انتخاب افراد به شایستگی آنها توجه کنند، اذعان داشت: اگر مسئولی وعده انجام کار را می دهد حتما باید به آن عمل کند و این درست نیست که مسئولان به شعارهای خود عمل نکنند.

حجت الاسلام خمینی با تاکید بر اینکه مطبوعات باید آزاد باشند گفت: آزادی بیان یکی از آرمان های انقلاب است و باید همواره شرایط به گونه ای باشد که مردم بتوانند آزادانه نظرات و حرف های خود را بیان کنند.

وی گفت: در خصوص مذاکرات هسته ای باید به این نکته توجه داشته باشیم که اینکه در مذاکرات شرکت کرده ایم به معنای پذیرش ظلم نیست و ارتباط گرفتن به شرط عدم رضایت در برابر ظلم و حرکت در مسیر حق طلبی اشکالی ندارد.

نوه امام راحل(ره) همچنین در خصوص اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: مقام معظم رهبری در این خصوص تاکیدات فراوانی دارند و ما باید با اتکا به توانمندی ها، ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای مستقل شدن هرچه بیشتر کشور گام برداشته و تنها از این طریق است که می توانیم انقلاب اسلامی ایران را به سایر نقاط جهان صادر کنیم.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=10170&tab=rooz