کاربران فیس بوک و تویتر ، جاسوسان ناآگاه سیا و موساد
سرویس بین الملل مفید نیوز :: قدرتهای بزرگ از همین سایتها و شبکههای ارتباط مستقیم در وب به عنوان وسیله بسیار کار آمدی برای رسیدن به تغییرات دلخواهشان استفاده میکنند. به طوری که کار به جایی رسیده که تنها کافی است که افکار و دعوتهایی ،از سایتی مانند فیس بوک که سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل گرداننده آن هستند ، منتشر شود!
تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۸۹
ابزارهای جدید استیلا برملتها
ابزارهای اشغالگری و ایجاد تغییر که جهانیان در گذشته آنها را شناخته و با آنان آشنایی داشتند ، اکنون تبدیل به ادوات و ابزارهای جدیدی شده اند. قدرتهای بزرگ از همین سایتها و شبکههای ارتباط مستقیم در وب به عنوان وسیله بسیار کار آمدی برای رسیدن به تغییرات دلخواهشان استفاده میکنند. به طوری که کار به جایی رسیده که تنها کافی است که افکار و دعوتهایی ،از سایتی مانند فیس بوک که سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل گرداننده آن هستند ، منتشر شود!
ناگفته نماند که مسلمانان به طور جمعی متوجه هستند که رژیم صهیونیستی از کمیت عظیم اطلاعات به دست آمده از مشترکان جهان اسلام که در سایت فیس بوک وجود دارد، استفاده میکند تا بعد از تحلیل آن و به دست آوردن شمایی اطلاعاتی از جوانان مسلمان ، بتواند با این وسیله، افکار عمومی مسلمانان را تحریک نماید. استفاده رژیم صهیونیستی از فناوری اطلاعات ، بر کسی پوشیده نیست، زیرا سازمانهای امنیتی و جاسوسی این رژیم در این زمینه ید طولایی دارند و به گونهای عمل میکنند که بتوانند هر گونه اطلاعاتی را هر زمان که بخواهند درباره جوانان مسلمان به دست آورند. زیرا این جوانان هستند که اکثریت افراد جامعه را تشکیل میدهند و در هر رویارویی احتمالی آینده نقش اصلی را خواهند داشت.
در نتیجه ، جوانان مسلمان بدون اینکه خود بدانند ، جاسوسانی می شوند که اطلاعات مهمی را با نا آگاهی، به شبکههای جاسوسی آمریکا و اسرائیل تقدیم میکنند. این کار دیگر بسیار آسان شده و تنها کافی است که فرد به اینترنت وصل و به خصوص وارد چت رومها شود و ساعتها با با کسانی که نمیشناسد گفت و گو نماید، بدون اینکه متوجه این نکته باشد که آن طرف خط کسانی منتظر هستند تا هر حرف و کلمهای را که مینویسد و یا میگوید ، تحلیل نمایند و اطلاعات مورد نیاز خود را از آن بیرون بکشند، بدون اینکه این شخص متوجه شود که جاسوس و مزدور سرویسهای آمریکایی و اسرائیلی شده است.
گفته شده که ارگانهای زیادی در فلسطین اشغالی وجود دارند که کارشان رصد رویدادهای جهان اسلام و دنبال کردن رخدادهای آنها است. نکته قابل تامل در مورد دشمن جدید یا شبح معروف عنکبوتی این است که اهداف آشکاری دارد و تاثیرات آن در سایه نقشههای مسیحیان صهیونیست که سران کاخ سفید در واشنگتن آن را اداره میکنند، مشخص است. اهداف آن تحقق پیشگویی تحریف شده تورات مبنی بر تشکیل دولت واحد یهودی از طریق برقرار کردن هرج و مرج خلاق و موثر در مناطق عربی و برخورد تمدنهای شرق و غرب با افزایش روز افزون حمله به اسلام و شعائر آن است
"جان اف. کیربی" (John F. Kirby) کاپیتان نیروی دریایی آمریکا و دستیار ویژه روابط عمومی رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور در امور رسانههای اجتماعی در گزارشی استراتژیهای رسانههای اجتماعی و آنلاین این نهاد نظامی را در سال 2010 را منتشر کرده است.
در این گزارش آمده است: وب سایت رسمی ستاد مشترک ارتش آمریکا در ماه فوریه 2010 بین 40 الی 55 هزار نفر در روز بازدید کننده داشته است.
این وب سایت شامل گزارشها، سخنرانیها و مصاحبههای "سرویس مطبوعاتی نیروهای آمریکایی"، جعبه عکس فلیکر، فیلمهای ویدئویی و اطلاعات عمومی در مورد ستاد مشترک است و در آوریل 2009آغاز بکار کرده است.
در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به سایت تویتر نوشته شده است: دریادار مایک مولن رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا بیش از 16 هزار نفر در صفحه تویتر خود عضو دارد که در ماه فوریه 140 پیام درباره رویدادهای مربوط به جهان و خودش را به اعضای خود ارسال کرده است. تصاویر و لینکهای مربوط به دیگر وبسایتهای اجتماعی نیز در صفحه تویتر مولن قرار داده شده است که در ماه آوریل سال 2009 نیز آغاز بکار کرده است.
در ادامه این آمارها همچنین آمده است: بیش از 8600 نفر با عضویت در صفحه فیس بوک رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از گزارشها، تصاویر، مصاحبهها و فیلمهای ویدئویی دریادار مایک مولن در رویدادهای مختلف استفاده کردهاند. این صفحه نیز در ماه جولای سال 2009 آغاز بکار کرده است که طرفداران در مورد هر کدام از این مطالب ارسالی نظر میدهند اما رئیس ستاد مشترک پاسخی به سؤالات و یا اظهارات آنها نداده است.
این گزارش در ادامه افزوده است: کانال رئیس ستاد مشترک یک بخش ویدئویی در صفحه یوتیوب پنتاگون است که در ماه فوریه 2010 بیش از 16900 بار دانلود شده است.
در این بخش که در جولای سال 2009 آغاز بکار کرده قطعاتی ویدئویی از رئیس ستاد مشترک قرار داده شده است.در بخش دیگری از این گزارش اشاره شده که بیش از 16900 بار نیز نسخههایی از فایلهای ویدئویی و صوتی ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا در آیتیونز در ماه فوریه دانلود شده که این سایت نیز در ماه جولای سال 2009 آغاز بکار کرده است.
این گزارش افزوده است: بیش از 31000 هزار نفر نیز در هر ماه از صفحه تصاویر فلیکر بازدید کردهاند. سایت فلیکر که در ماه سپتامبر سال 2009 آغاز بکار کرده، صفحهای برای اشتراک تصاویر است که در آن تمام تصاویر رئیس ستاد مشترک که توسط عکاس رسمیاش تهیه شده قرار داده شده است.
فلیکر یکی از بزرگترین سایتهای اشتراکگذاری تصاویر است که به عنوان یکی از سایتهای مهم وب شناخته میشود. این سایت اخیراً در اقدام جدید خود امکان اشتراک فیلم را هم به امکانات خود افزودهاست.
در پایان این گزارش آماری نیز تأکید شده که وبلاگ رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز بیش از 35000 هزار نفر بازدید کننده در هر روز را دارد.
در وبلاگ وزارت دفاع آمریکا که در ماه نوامبر سال 2009 آغاز بکار کرده، صفحهای نیز برای رئیس ستاد مشترک اختصاص داده شده است که سخنرانیها و نامههای رئیس ستاد مشترک در این وبلاگ قرار داده میشوند.
در حال حاضر در ستاد مشترک ارتش آمریکا از وبسایتهای رسانههای اجتماعی برای بازپخش محتوای وبسایت ستاد مشترک، اطلاعیههای رسمی و ویدئوهای کانال پنتاگون استفاده میشود، معمولا محتوای سایتها پس از اتمام یک رویداد ارسال میشوند و هیچگاه قبل از برگزاری این رویداد در مورد آن مباحثهای صورت نمیگیرد.
همچنین تلاش زیادی صورت میگیرد تا هدف محصولات کنونی و فرایندهای ستاد مشترک متناسب با محتوای رسانههای اجتماعی بازآفرینی شوند، بطور کلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از وبسایتهای رسانههای اجتماعی برای انتشار اطلاعات و همچنین جمعآوری نظرات بیان شده در مورد این اطلاعات استفاده میکند، بدین ترتیب وی میتواند تأثیرگذاری پیامها را سنجیده و همچنین مسائل رایج در افکار عمومی را شناسایی کند.
یک نشریه فرانسوی پرونده گستردهای را درباره سایت فیس بوک منتشر کرده که در آن تاکید شده است فیس بوک یک سایت اطلاعاتی متعلق به رژیم صهیونیستی است و وظیفه آن استخدام و تجهیز مزدوران و جاسوسان برای این رژیم است.
مجله حقیقت بینالمللی همچنین از شرکت فعال گردانندگان فیس بوک در مراسم صهیونیستها که به مناسبت غصب اراضی فلسطینی ها برگزار شده بود ، خبر داد.در ادامه این گزارش آمده است: در پروندهای که مجله لو ماگازین دو اسرائیل منتشر کرد، اطلاعاتی درباره جدیدترین شیوههای جاسوسی که سازمان های اطلاعاتی اسراییل و آمریکا از افراد عادی که خود از اهمیت کاری که ( نا آگاهانه برای سرویسهای امنیتی و اطلاعاتی) انجام میدهند، بیخبرند ، نیز وجود دارد. این افراد بیخبر گمان میکنند که در برابر صفحات چت و پیامهای فوری و تبلیغاتی اینترنتی وبگردی و وقت گذرانی میکنند ، که اهمیت چندانی نداشته و گاهی پوچ و بیارزش هستند.
همچنین این نشریه ، به نقل از مقاله مجله اسرائیل یهودی چاپ فرانسه ، اطلاعات سری و مهم زیادی درباره فیس بوک منتشر ساخت. نشریه مذکور این اطلاعات را به نقل از منابع اسرائیلی به دست آورده و آنها را موثق خوانده است ، به طوری که حتی موضوع فاش کردن این اطلاعات، مقامات رژیم صهیونیستی و محافل دیپلماتیک آن را آشفته کرد ، به گونهای که سفیر اسرائیل در پاریس این مجله یهودی را به افشای اطلاعاتی متهم نمود که نباید آنها را افشا میکرد.
ابن مجله یهودی، همچنین گمانه زنیهای مختلفی را نیز درباره استفاده رژیم صهیونیستی از کمیت عظیم اطلاعاتی که از جوانان جهان اسلام به دست آورده و برداشت اطلاعاتی از آنان، مطرح میکند . نکته نگرانکننده در باره این موضوع، آن است که جوانان مسلمان ، دوست ندارند از نام مستعار استفاده کنند و بدون اینکه بدانند اطلاعات مهمی را درباره زندگی خود و افراد خانواده ، شغل ، دوستان ، کسانی که به آنها دسترسی دارند و همچنین عکسهای شخصی و اطلاعات روزانه قابل توجهی که دانستن کوچکترین جزئیات را درباره دنیای جوانان مسلمان ممکن میسازد، ارائه میدهند.
جرالد نیرو استاد روانشناسی دانشگاه پروفانس فرانسه و نویسنده کتاب خطرات اینترنت میگوید: در ماه مه ۲۰۰۱پرده از حقیقت این شبکه برداشته شد و مشخص شد که مجموعهای از شبکههایی که متخصصان روانشناس ورزیده و آماده اسرائیلی آنها را اداره میکنند ، ایجاد شدهاند تا جوانان جهان سوم و به خصوص جوانان ساکن کشورهای درگیر در بحران اعراب و اسرائیل و همچنین جوانان آمریکای لاتین را به دام اندازند.
وی افزود:شاید بعضی از کاربران اینترنت گمان کنند که مثلا صحبت کردن با خانم ها، آنها را از شبهه ورود به مسایل سیاسی دور میکند، در حالی که حقیقت این است که چنین مکالماتی وسیله خطرناکی برای کشف اسرار درونی و روانی انسانها است که به کشف نقاط ضعفی منجر میشود که در مکالمات عادی امکانپذیر نیست. بنابر این میتوان با استفاده از همین گفت و گوهای خیلی خصوصی، مزدورانی را استخدام کرد و افراد را فراتر از یک جاسوس و یک مزدور به تمام معنای خود کرد.
براساس این گزارش، سایت فیس بوک ، که هر ماه بیش از یک میلیون نفر در آن عضو میشوند، اقدام به انتشار اطلاعات شخصی کاربران خود در موتورهای جستجوگر مانند گوگل و یاهو ، به منظور وارد شدن در مسابقه سریع برای ساختن یک راهنمای اطلاعاتی جهانی که حاوی بزرگترین مقدار ممکن از اطلاعات شخصی افراد باشد، نموده است. این اطلاعات شامل مشخصات فردی ، شماره تلفن ها ، راههای برقراری تماس با اشخاص ، هویت اعضا و حتی اطلاعاتی درباره دوستانشان است. در زمان حاضر روزانه ۲۰۰هزار نفر به این شبکه فیس بوک می پیوندند و طبق ادعای خود سایت، ۴۲میلیون نفر از آن استفاده میکنند
|